Boldogság-tréning

A boldogság szubjektív jelenség, ugyanakkor a munkahelyi boldogságról a legtöbb munkavállaló hasonlóan vélekedik. Azok elégedettek munkahelyükön, akik azt érzik, megbecsülik, elismerik munkájukat, akik megfelelő – de nem túlzott – mértékű kihívással (flow, lásd: Csíkszentmihályi) találkoznak feladatvégzés közben, és jó munkatársi közösségben tölthetik mindennapjaikat.

A szervezeti boldogság megteremtésében a vezetőnek is komoly szerepe van, hisz sokszor ő dönt arról, hogy a dolgozók megélhetik-e saját boldogságukat is a közös projektekben. A munkahelyi elégedettséget szem előtt tartó vezető figyel a közös értékekre, a hosszú távú célok mellett rövid távú, motiváló célokat is kitűz, arra ösztönzi a munkatársakat, hogy tudatosítsák erősségeiket és használják is őket. A folyamatok végeztével pedig kimutatja köszönetét, megbecsülését, és erre kollégáinak is teret ad.

Mindez azért kifejezetten előnyös vezetői stratégia, mert azok a munkavállalók, akik boldogabbnak érzik magukat a szervezetben, elkötelezettebbek a cég felé: 20%-kal produktívabbak, több profitot termelnek, emellett fogékonyabbak az innovációra, vállalati változásokra.

Szervezetfejlesztő csapat

A tréning célja

A tréningen célunk, hogy megmutassuk a résztvevőknek, miért jó és fontos egy vállalatnak – emberi és gazdasági szempontból egyaránt –, ha boldogok a munkavállalói. Rávilágítunk az öröm és elégedettség eredményességgel való összefüggéseire, azonosítjuk a boldogságot hozó illetve gátló tényezőket. Áttekintjük azokat a szokásokat, amelyeket mindenki más és más módon tud felhasználni egyedi stresszkezelő, boldogságkereső szemléletében. Ez utóbbi kifejezetten lényeges, mert a kollektív szervezeti boldogságot, elégedettséget mindig a munkavállalók egyéni pozitív szokásai adják.

Munkahelyi boldogság

A tréning tematikája

  • A boldog szervezet jellemzői
  • Az öröm mint hajtóerő a szervezetben
  • A pozitív pszichológia eszközei
  • A munkahelyi boldogság és az üzleti eredményesség összefüggései
  • A boldogságcsapdák felismerése, kiküszöbölése
  • A hibák, sikertelenségek átkeretezése
  • A boldog emberek szokásai
  • A boldog és az autentikus élet szintjei
  • Hiányszemlélet és teljességszemlélet a szervezet életében

Kiknek ajánljuk?

Minden olyan vezetőnek, aki úgy szeretné növelni a vállalati profitot, hogy a szervezetben dolgozók jóllétét és elégedettségét használja fel hajtóerőként. Akik számára fontos, hogy munkavállalóiktól pozitív visszajelzéseket kapjanak a munkafeladatokra, felettesekre, egész vállalatra nézve. Továbbá azok számára, akik úgy vélik, a „boldog szervezet” cím elterjedése jó üzletpolitika a cég számára, hiszen ez mélyebb elköteleződést válthat ki dolgozóikból, és új munkavállalókat vonzhat be.

Kíváncsi vagy programunk részleteire? Írj nekünk bátran!

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.