Konfliktuskezelési tréning

Konfliktusaink sokfélék lehetnek, mindannyian különböző stratégiákat alkalmazunk ezek kezelésére. Mindannyiunknak van egy személyes konfliktuskezelési stílusa, amely a leginkább jellemző rá és amelyet a leggyakrabban működtet ilyen helyzetekben. 

Mivel ez egy tanult stratégia, később jól változtatható, kellő tudatossággal új stratégiák is elsajátíthatók, amelyek révén képesek leszünk az adott személyhez és helyzethez leginkább illeszkedő stílust kiválasztani.

A tréning célja

A konfliktuskezelési tréning célja a résztvevők egyéni készségeinek fejlesztése, a konfliktusok kezelése területén. Trénerünk a résztvevőket egyénileg támogatja abban, hogy együtt megtalálják azokat a készségeket, amelyeket fejleszteniük kell és erőforrásaik felhasználásával támogatja őket olyan új stratégiák, megoldásmódok kialakításában, amelyekkel eredményesebben működhetnek a mindennapokban. A tréning kommunikációs oldalról is fejleszti a konfliktuskezelést, hiszen konfliktushelyzetben kulcsfontosságú, hogy hogyan kommunikálunk.

 

A tréning tematikája 

  • A konfliktusok természete, eredete, típusai, hatása a különböző személyiségekre
  • Konfliktusok megelőzése – asszertív kommunikáció gyakorlata, mint a megelőzés egyik eszköze
  • Thomas-Kilmann modell alapján konfliktuskezelési stílusok megismerése
  • A hatékony problémamegoldás lépései 
  • Mediációs folyamatok alkalmazása a konfliktuskezelésben
  • Szituációs gyakorlatok, konfliktusmegoldás a gyakorlatban

Kiknek ajánljuk?

Multinacionális cégeknek, kis-és középvállalatoknak, szociális-és közszférában dolgozóknak, pedagógusoknak, diákoknak, akik szeretnék személyes  és szakmai eredményességüket növelni, szeretnének jól működő emberi kapcsolatokat kialakítani egymással.

Kíváncsi vagy programunk részleteire? Írj nekünk bátran!

coach tréner csapat