Konfliktuskezelés

Felnőttképzési engedély alapján futó képzési program 

(Felnőttképzési eng. szám: E-001721/2017/D006)

A munkahelyi konfliktusok igazán sokfélék lehetnek. Nemcsak a munkatársak között alakulhatnak ki konfliktushelyzetek, hanem sokszor az egyén is hordozhat magában egyet nem értést, belső feszültséget, vagy meg nem értettséget, amelyek mind-mind hatással lesznek a másokkal való kapcsolatokra is.

A konfliktusaink során mindannyian máshogy reagálunk, más megküzdési stratégiákat alkalmazunk, amelyeket általában ösztönösen hozunk magunkkal elsősorban a családi mintáink alapján. Mindannyiunknak van egy személyes konfliktuskezelési stílusunk, amelyet a leggyakrabban működtetünk ilyen helyzetekben.

A konfliktusmegoldás elsősorban ott kezdődik, hogy tudatossá tesszük ezt a személyes stratégiát, amelyet vagy tudatosan vagy tudattalanul, de működtetünk.

Ahhoz, hogy ezek a feszültséggel teli helyzetek kialakuljanak, mindkét fél stratégiája együttesen szükséges, vagyis a konfliktus általában együttes erővel jön létre, ahogy a megoldás is együttes elmozdulással születhet meg.

A konfliktuskezelési tréning eredményeként olyan tudatos stratégiákat tanulhatsz meg, amelyek segítenek a perspektíva megváltoztatásában és amelyek a másik felet is kimozdíthatják a probléma fókuszból a megoldás irányába: a munkahelyi kapcsolat innen tud továbbfejlődni és eredményesebb, egészségesebb lesz. 

Konfliktuskezelés tréning

A tréning célja

A konfliktuskezelési tréning célja a résztvevők egyéni készségeinek fejlesztése, a konfliktusok kezelése területén. Trénerünk a résztvevőket egyénileg támogatja abban, hogy együtt megtalálják azokat a készségeket, amelyeket fejleszteniük kell és erőforrásaik felhasználásával támogatja őket olyan új stratégiák, megoldásmódok kialakításában, amelyekkel eredményesebben működhetnek a mindennapokban.

A tréning kommunikációs oldalról is fejleszti a konfliktuskezelést, hiszen konfliktushelyzetben kulcsfontosságú, hogy hogyan kommunikálunk.

Konfliktusmegoldás

A tréning tematikája 

Tananyagegység megnevezése: Konfliktuskezelés

  • A konfliktusok természete, eredete, típusai, hatása a különböző személyiségekre
  • Konfliktusok megelőzése – asszertív kommunikáció gyakorlata, mint a megelőzés egyik eszköze
  • Thomas-Kilmann modell alapján konfliktuskezelési stílusok megismerése
  • A hatékony problémamegoldás lépései 
  • Mediációs folyamatok alkalmazása a konfliktuskezelésben
  • Nehéz interperszonális helyzetek: harag, agresszió, elutasítás, nemet mondás
  • Tolerancia, objektivitás fejlesztése
  • Hatékony visszajelzés
  • Szituációs gyakorlatok, konfliktusmegoldás a gyakorlatban

Kiknek ajánljuk?

Multinacionális cégeknek, kis-és középvállalatoknak, szociális-és közszférában dolgozóknak, pedagógusoknak, diákoknak, akik szeretnék személyes  és szakmai eredményességüket növelni, szeretnének jól működő emberi kapcsolatokat kialakítani egymással.

Képzésünk az NSZFH (Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal) által is engedélyezett program. A képzés hivatalos megnevezése: “Konfliktuskezelés”. Engedélyszáma: E-001721/2017/D006.

A képzés elvégzéséről sikeres részvétel estén egy engedélyezett tanúsítványt kaphatsz, amelyen az alábbi elnevezés szerepel: “Konfliktuskezelés (Felnőttképzési eng. szám: E-001721/2017/D006)”

Kíváncsi vagy programunk részleteire? Írj nekünk bátran!

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.